Sunday, November 30

Suatu kisah

It's 4.58am, i'm shivering cold , and i have to stop speaking english for this blog (: So yeah here goes my bahasa lapok. Okay , hari ni cm cibai pon ada , terkejut pon ada , babi pon ada , gelak ketawa pon adaaa (: Petang main guitar hero and online , patu gerak kuala lumpuuuur . Tapi en , sebelum gerak en , tengah hari tu en , ada sesuatu mengejutkan , ada orang tu tiba tiba tanya keluar ke tak hari ni *keningkening* Siapa ah ? Hahahhahaha . Aku tau kau tengah baca ni . Dah berzaman tak bercakap , tiba tiba tanya keluar ke takkk , haa . Ni pon bangun lagi sebab chat dengan dia , ngn sorang pompuan ni . Haa check previous blog , yang aku kutuk kutuk tu , pompuan tu lah yang aku layan gelak sampai kol 5 pagi . Pelik ? Biar ah , kau susah apa ? :) Okay , selain dari itu , AHAH . Gerak KL , ingat nak pegi big bash party apa lancau tu , tapi ada hal sikit , bonzer tu mintak kaki doh , budget je . Kalau badan cam Queen Latifah takpe gak , padehal tinggi mana je haaa . Nak kerek kerek , so tak jadi masuk , kitorang gerak Castles. Menyangap kat depan toilet dengan Ejay , sap kok sampai habis satu kotak , patu nampak ada katak lompat , icky pon automatik lompat jugak , Ejay gelak gelak sambil cakap dgn Weyna , cam sial kau Ejay. Lepas tu , masuk lepak kat dalam patu shisha , sumpah shisha tak best oh tadi , yuck . Patu kannnn , tengah cakap cakap dengan Ejay , tiba tiba ada Unknown Number call , icky pon jawab lah dengan slambe , then ada mamat neh , suara aku kenal sangaaaaaaaaaaat , tapi guna nama orang lain , guna nama orang yg aku agak rapat . Patu nak hina hina aku cam taik , nak cakap pasal pepek lah apa lancau semua , WEH DAH SANGAP TU SANGAP JE AH CIBAI , bodoh . Bila tanya siapa , taknak lak jawab . TAKDE KOTE TAKYAH PRANK CALL , perangai tu dah mmg cibai , takboleh nak buat apa. Takde life annnn , haha kesiaaaaaaaaan (: Then , tengah stress tu , pegi sap kok jap dengan Ejay , patu anta ejay kat depan , dia ambik cab balik. Lepas tu masuk balik , lepak minum jap patu balik. Dah penat , battery empty , sesat pulak tu , bongok . Sampai rumah terus capai laptop , patu secara tiba tiba ada makhluk yg ganjil tu tegur lagi kt msn , *ha'ah dia dah maju , guna msn skng , hahaha * chat ngn die cam takde masalah je , padehal gaduh besar en sblm tu , cam bodoh . Dia suka lak en nak bahan aku , mmg hobby dia . Tapi bila aku bahan balik , dia mengamuk , menyirap mcm mana pon , tu lahh fakta , tu lah ADIB FIQRI , kan ? Nak buat cm mana ? KENYATAAN DAH DOH , terima lah HAHA babi takleh doh tulis blog cakap mcm ni , tak biasa , kang gelak sorang sorang -.- Okay adeeb , puas i tulis pasal you ? I bagi you menang , you nak sangat kannn , hahah . Dah dah , and yeah pompuan tu Aina , tapi aku takde masalah dengan dia dah , jangan carik pasal haaaa , hal aku ngn dia bukan hal kau , dok diam toksah sibuk okay? (: Ada hidup sendiri , pegi buat hidup masing masing merana , takyah kacau hidup orang , buat semak. Hihi chun ! Puas adeeb ? Puas aina ? Takde bahasa omputih pon en ? Haaa icky hebat , aku tauuuu :D hahahahaha .

Okay enough , that's about it. I'm tired. And oh , atiliasyazatykaaten, i love you (:

No comments: